wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Wersja MVP wszystko.pl – czym jest?

W momencie premiery konsumenckiej platformy wszystko.pl wdrożona została wersja MVP portalu, czyli Minimum Viable Product (minimalnie opłacalny produkt). MVP posiada podstawowe funkcjonalności i opcje, umożliwiające użytkownikowi korzystanie z portalu.

Wersja MVP zawiera kluczowe funkcje, dzięki którym klient może m.in. wyszukiwać produkty i dokonywać zakupów. Zawarliśmy w niej najbardziej pożądane z punktu widzenia użytkownika opcje, m.in.:

  • możliwość masowej edycji parametrów takich jak: stawka VAT, czas wysyłki, cenniki dostaw, warunki gwarancji, reklamacji i zwrotów,
  • możliwość wyłączenia warunków gwarancji, jeśli były wcześniej ustalone,
  • wprowadzenie parametru SKU we wszystkich kategoriach,
  • możliwość importu ofert z wszystko.pl do BaseLinkera,
  • możliwość założenia konta indywidualnego, posiadającego jedynie uprawnienia kupujących,
  • możliwość przeglądania ofert w sklepie sprzedawcy,
  • możliwość wyboru opcji faktury i podania danych do niej,
  • pojawili się nowi integratorzy: SaleBasis i Shopelo.

Oczywiście powyższy zakres jest stale rozwijany, wdrażane są kolejne funkcjonalności, a z kolejnymi wydaniami platformy (które przeprowadzane będą średnio raz w miesiącu) platforma będzie coraz bardziej funkcjonalna i dostosowana do oczekiwań użytkownika.

Wprowadziliśmy wersję MVP, by umożliwić użytkownikom wcześniejsze korzystanie z wszystko.pl i czerpanie korzyści z portalu w postaci możliwości dokonywania zakupów lub – w przypadku sprzedających – rozwijania nowego kanału sprzedaży bez ponoszenia opłat. Co więcej, wczesne wdrożenie pozwala nam na bieżąco zbierać opinie klientów i sprzedawców dotyczące działania platformy, co umożliwia wczesne reagowanie na potrzeby i ustalanie priorytetów dla najważniejszych funkcjonalności.

Wersję MVP należy więc traktować jako krok w kierunku rozwoju platformy i kolejnych wydań portalu, a nie jako docelowy kształt serwisu.

Planowany zakres prac rozwojowych wszystko.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak dodać markę, której nie ma wszystko.pl?

Sprzedawca powinien napisać do nas na adres sprzedawca@wszystko.pl, wskazać w wiadomości dokładną nazwę marki oraz kategorię, w której ma się znaleźć. Następnie nasz zespół weryfikuje zgłoszenie, sprawdzając, czy marka spełnia wymagania.

Czy mogę skorzystać z umów z przewoźnikami, które ma wszystko.pl?

Obecnie konieczne jest wysyłanie produktów we własnym zakresie. Pracujemy nad programem preferencyjnych stawek na przesyłki. Będziemy informować, gdy zostanie on wdrożony.

Czy mogę zaimplementować odbiór w punkcie?

Nie ma takiej możliwości. Jako nowa platforma chcemy mieć kontrolę nad realizacją dostaw, co w przypadku odbioru osobistego jest utrudnione.

Czy macie program lojalnościowy oraz program ochrony kupujących?

Obecnie planujemy wdrożenie programu lojalnościowego, który będzie atrakcyjny zarówno dla kupujących, jak sprzedawców. O szczegółach będziemy informować w późniejszym czasie.

Pracujemy także nad programem ochrony kupujących. Obecnie interesy konsumentów zabezpieczone są przez nasz regulamin oraz przepisy prawa konsumenckiego.

Czy dostępna jest aplikacja mobilna wszystko.pl?

Aktualnie nie posiadamy dedykowanej aplikacji mobilnej wszystko.pl, ale pracujemy nad jej wdrożeniem. Powinna zostać udostępniona użytkownikom w niedługim czasie.

Jakie kampanie reklamowe planujecie, co z marketingiem?

Wraz z rozwojem platformy planowane są działania komunikacyjne i marketingowe, zwłaszcza do segmentu klientów robiących zakupy w internecie. Chcemy wejść na rynek stopniowo, etapami, dlatego nasza strategia komunikacyjna zakłada, by promocję zwiększać z kolejnymi miesiącami.

Przygotowaliśmy pakiety marketingowe dla sprzedawców, którzy wystawią na wszystko.pl atrakcyjną ofertę produktową (do końca 2023 roku pakiety są bezpłatne). W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt na adres sprzedawca@wszystko.pl.

Podobne artykuły

Wersja 2.0 wszystko.pl

Dbamy o to, aby wraz ze zwiększeniem sprzedaży na wszystko.pl korzystanie z platformy stawało się jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne. W związku z tym intensywnie pracujemy nad wdrożeniem nowych funkcjonalności platformy. W wydaniu 2.0 (styczeń 2024) wdrożono...

Wersja 1.0 wszystko.pl

Od momentu premiery konsumenckiej platformy wszystko.pl (czerwiec 2023) na portalu wdrożono szereg zmian i funkcjonalności, które zwiększyły intuicyjność korzystania z serwisu przez użytkownika. W wydaniu 1.0 (październik 2023) wdrożono następujące elementy:...

Wersja beta wszystko.pl

Pod koniec marca 2023 roku otworzyliśmy dla sprzedawców tzw. wersję beta platformy zakupowej wszystko.pl. Sprzedający do tej pory mogli dodawać oferty, zarządzać sprzedażą za sprawą wybranych narzędzi do integracji, ale nie byli w stanie zobaczyć, jak wygląda...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl