wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Płatności od kupujących

Metody płatności

Kupujący będą mogli realizować zakupy za pośrednictwem platformy Przelewy24, która oferuje następujące metody płatności:

  • Pay PO – płatność zakupu odroczona na 30 dni
  • BLIK
  • Przelew online
  • Raty (dla zakupów od 300 zł)

Jak zwrócić kupującemu środki?

Jeśli chcesz zwrócić kupującemu wpłatę za zakupiony produkt, zrobisz to z poziomu listy zamówień lub szczegółów zamówienia na swoim koncie sprzedawcy.

W szczegółach zamówienia kliknij Zwróć wpłatę. Możesz napisać wiadomość kupującemu, gdzie bardziej szczegółowo wytłumaczysz, dlaczego dokonujesz zwrotu środków.

W formularzu wpisz kwotę, jaką chcesz zwrócić kupującemu. Gdy już wypełnisz wszystkie pola, wykonaj zwrot. Płatność dla klienta zostanie zrealizowana przez naszego operatora płatności. Po dokonaniu zwrotu system automatycznie zmieni status płatności na Zwrócone.

Upewnij się, że masz wystarczające środki na swoim subkoncie w Przelewy24, by dokonać zwrotu. Informację o dostępnej kwocie znajdziesz w formularzu. Jeśli masz za mało środków, poinformujemy Cię o tym w osobnym oknie. Doładuj wtedy swoje saldo na koncie w Przelewy24, zlecając przelew na poniższe dane:

Odbiorca: PayPro SA
Adres: Poznań 60-198, ul. Pastelowa 8
Rachunek: 67 1140 1010 0000 5402 7000 1006
Tytuł: zasilenie salda XXXXX (w miejscu XXXXX należy wpisać ID konta w P24 przypisanego do konta na wszystko.pl)

Wymagane jest, aby rachunek bankowy, z którego wysyłany jest przelew, należał do firmy, której konto ma zostać zasilone. Nie musi być rachunkiem zdefiniowanym do realizacji wypłat. Po zleceniu zwrotu środków z poziomu portalu wszystko.pl, zwrot następuje w ciągu 3 dni roboczych.

Informacja o dokonanym zwrocie zostanie wysłana do kupującego, przez Przelewy24, na jego adres e-mail.

Podobne artykuły

Jak wypłacić środki z platformy Przelewy24?

Sprzedawca po zweryfikowaniu konta i rozpoczęciu sprzedaży ma możliwość ustawiania sposobu wypłacania środków ze swojego subkonta Przelewy24. Po zalogowaniu się na swoje konto na Przelewy24 sprzedający w zakładce Wypłaty może wybrać preferowany wariant wypłacania...

Opłaty i prowizje na wszystko.pl

Wierzymy, że w biznesie jest miejsce na stworzenie przestrzeni przyjaznej sprzedawcom, gdzie nie przejmują się wysokimi opłatami i nieadekwatnymi prowizjami. Najlepsze praktyki polskiego rynku e-commerce zainspirowały nas do sięgnięcia po rozwiązania, których efektem...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl