wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Integracja Comarch ERP XL

Integracja Comarch ERP XL z  platformą wszystko.pl jest dostępna, jeśli posiadasz aktualną wersję oprogramowania Comarch ERP XL i korzystasz z modułów: Administracja i Zamówienia.

Założenie konta na wszystko.pl

Pierwszym krokiem jest założenie i aktywowanie konta sprzedawcy na wszystko.pl. Jeśli jeszcze nie masz konta, kliknij Zarejestruj się w prawym górnym rogu i uzupełnij dane. Proces rejestracji i aktywacji konta został dokładnie opisany w artykułach „Jak założysz konto firmowe na platformie” oraz „Jak aktywujesz konto sprzedawcy?

Jak połączysz konto wszystko.pl z Comarch ERP XL?

Jeśli Twoje konto na wszystko.pl jest już aktywne, w module Administrator Oddziałów przejdź do Kreatora Oddziałów i wybierz nowy oddział wszystko.pl (zakładka Ogólne > Kreator połączenia nowego oddziału > Dodaj nowy oddział wszystko.pl).

alertW jednej bazie danych możliwe jest zdefiniowanie tylko jednego oddziału dla współpracy z portalem wszystko.pl.

Kreator nowego oddziału uruchamia nowe okno, gdzie należy wykonać następujące kroki:

  • Krok 1: Określenie ceny, jaka będzie przesyłana do wszystko.pl (cena hurtowa, cena detaliczna, brak). Wybór parametru „Brak” powoduje, że przesyłana jest cena domyślna, czyli 1.
  • Krok 2: Powiązanie centrum struktury firmy z oddziałem firmy. Wybrane centrum struktury nie może być powiązane z innym oddziałem.
  • Krok 3: Ustawienie parametrów do komunikacji z wszystko.pl, czyli:
    • Adres serwera wymiany https://wszystko.pl  (aktualny adres będzie zawsze podawany w tabelce z wersjami współpracującymi)
    • Login do konta na portalu wszystko.pl.

Po wykonaniu powyższych kroków należy zalogować się na swoje konto we wszystko.pl przez kliknięcie przycisku „Zaloguj się” (widoczny w lewym dolnym rogu okna), gdzie konieczne jest zaakceptowanie zgody na wymianę danych między wszystko.pl a Comarch ERP XL.

Następnie należy wrócić do systemu Comarch ERP XL i kliknąć w oknie (gdzie został wpisany adres serwera) ikonę z logo wszystko.pl (obok przycisku „Zaloguj się”).

Ta operacja powinna spowodować zmianę komunikatu z „BRAK POŁĄCZENIA” na „POŁĄCZONO”. Oznacza to, że synchronizacja się powiodła i wymiana danych między Comarch ERP XL a kontem wszystko.pl jest możliwa.

Jeżeli konfiguracja konta wszystko.pl z Comarch ERP XL nie zostanie przeprowadzona poprawnie, system zwróci komunikat błędu.

Podobne artykuły

Integracja z AlePlatforma

Pierwszym krokiem jest założenie i aktywowanie konta sprzedawcy na wszystko.pl. Jeśli jeszcze nie masz konta, kliknij Zarejestruj się w prawym górnym rogu strony i uzupełnij dane. Proces rejestracji i aktywacji konta został dokładnie opisany w artykułach „Jak założysz...

Integracja z iFIRMA

Pierwszym krokiem jest założenie i aktywowanie konta sprzedawcy na wszystko.pl. Jeśli jeszcze nie masz konta, kliknij Zarejestruj się w prawym górnym rogu strony i uzupełnij dane. Proces rejestracji i aktywacji konta został dokładnie opisany w artykułach „Jak założysz...

Integracja z InPost

InPost to jeden z najpopularniejszych operatorów logistycznych wybieranych przez sprzedawców prowadzących sklepy w Internecie. Dzięki współpracy strategicznej między InPost a wszystko.pl możesz w prosty sposób włączyć integrację i sprzedawać towary przy niższych...

Integracja z SaleBasis

Integracja SaleBasis z wszystko.pl daje możliwość m.in.: masowego eksportu ofert na platformę wszystko.pl synchronizacji cen i stanów magazynowych pobierania zamówień z wszystko.pl przesyłania numerów przesyłek do wszystko.pl Jak połączysz konto wszystko.pl  z...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl