Rejestracja
Wymagania techniczne
Kto może korzystać z platformy wszystko.pl?Platforma wszystko.pl znajduje się obecnie w fazie testów konsumenckich. Jeśli prowadzisz w Polsce działalność gospodarczą, możesz już założyć Konto Sprzedawcy. Dzięki temu ustawisz warunki sprzedaży i cenniki dostaw,...
Jak założysz konto firmowe na platformie?
Jeśli jesteś sprzedawcą, czyli firmą zarejestrowaną w Polsce i posiadającą numer NIP, wybierz konto firmowe. W tym celu wejdź na stronę rejestracji.Krok 1. Wybierz Konto dla firm i wypełnij niezbędne pola: adres e-mail, hasło, imię (opcjonalnie nazwisko). Krok 2....
Aktywacja i weryfikacja przez Przelewy24
Jak na wszystko.pl założysz kilka kont na raz?
Jako firma możesz założyć na wszystko.pl maksymalnie do dziesięciu kont, rejestrując się na jeden numer NIP. Do rejestracji będzie wymagany inny adres mailowy do każdego konta. Jeśli jesteś sprzedawcą, czyli firmą zarejestrowaną w Polsce i posiadającą numer NIP,...
Dokumenty potrzebne do weryfikacji konta
W celu pozytywnej weryfikacji sprzedający musi dostarczyć serwisowi Przelewy24 wymagane dokumenty. Poniżej znajdziesz ich listę, w zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej. W każdym punkcie znajdziesz informację o oświadczeniu PEP. Przesłanie...
Co zrobić, jeśli masz już konto na Przelewy24?
W przypadku, jeśli posiadasz już konto w serwisie Przelewy24 (dla innej usługi), możesz je połączyć z nowym kontem utworzonym na P24 podczas weryfikacji na wszystko.pl. Żeby wykonać proces: Zarejestruj konto sprzedawcy na wszystko.pl. Tutaj pokazujemy, jak wykonać to...
Jak aktywujesz konto sprzedawcy?
Jak aktywować konto? Weryfikacja i aktywacja na Przelewy24 Aktywacja konta przeprowadzana jest w celu weryfikacji podmiotów, które chcą rozpocząć sprzedaż na platformie wszystko.pl. Następuje po rejestracji konta firmowego, umożliwiając sprzedawcom korzystanie ze...
Bezpieczne konto
Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki
Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecimy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...
Zakończenie współpracy z wszystko.pl
Jak możesz rozwiązać umowę?
Umowa może zostać rozwiązana przez sprzedającego w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone administracji portalu na piśmie bądź na adres mailowy: kontakt@wszystko.pl. Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, jednakże nie wcześniej niż po upływie 14...
