wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Jak aktywujesz konto sprzedawcy?

Aktywacja konta przeprowadzana jest w celu weryfikacji podmiotów, które chcą rozpocząć sprzedaż na platformie wszystko.pl. Następuje po rejestracji konta firmowego, umożliwiając sprzedawcom korzystanie ze wszystkich opcji oraz funkcjonalności serwisu sprzedażowego.

Sprzedaż na platformie wszystko.pl jest możliwa tylko dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce.

Na wszystko.pl możesz założyć więcej niż jedno konto sprzedawcy. Za każdym razem konieczne będzie jednak przejście procesu aktywacji i weryfikacji przez Przelewy24.

Jak aktywować konto?

Żeby dokonać aktywacji, wejdź w Ustawienia konta albo Menu użytkownika i kliknij przycisk Zostań sprzedawcą.

Wpisz nazwę sklepu – system zweryfikuje, czy nazwa nie jest już używana przez inny sklep na platformie. Pamiętaj, że po zapisaniu nie masz możliwości zmiany lub usunięcia nazwy. Będziesz mógł ją zmienić tylko przez kontakt z portalem.

Większość danych (numer NIP, nazwa firmy, adres itd.) pobierana jest z danych konta. Jeśli informacje nie pobiorą się automatycznie, możesz je uzupełnić ręcznie.

Wybierz rodzaj prowadzonej działalności, zweryfikuj imię i nazwisko przedstawiciela firmy oraz jego dane kontaktowe. Dane te będą potrzebne na potrzeby weryfikacji konta w portalu Przelewy24.

Wpisz numer konta bankowego, którego będziesz używał przy transakcjach rozliczeniowych. Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych prześlij dane.

Weryfikacja i aktywacja na Przelewy24

Po przesłaniu danych wypełnij formularz. Na końcu formularza konieczne jest zaakceptowanie regulaminu Przelewy24. Po wypełnieniu formularza, otrzymasz informację o sukcesie i komunikat, że na adres mailowy został wysłany link aktywacyjny. Znajdź maila w swojej skrzynce pocztowej i kliknij link. Zobaczysz komunikat o zarejestrowaniu i aktywowaniu konta wraz z dodatkowymi informacjami o przelewie weryfikacyjnym i potrzebnych dokumentach. Informację tę dostaniesz także w osobnym mailu wraz z ID utworzonego konta.  ID to Twój indywidualny identyfikator cyfrowy, za pomocą którego zalogujesz się do konta na Przelewy24. Podasz tam resztę danych, załączysz wymagane dokumenty i wykonasz ze swojego konta firmowego przelew weryfikacyjny na kwotę 1,50 zł. Wykonanie przelewu jest niezbędne, by potwierdzić istnienie działalności gospodarczej. Wartość przelewu zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy po zakończeniu procesu weryfikacji.

Po weryfikacji ze strony Przelewy24 (proces ten może potrwać do kilku dni roboczych) dostaniesz na adres e-mail informację o wyniku weryfikacji. Odpowiedni komunikat zobaczysz też na swoim koncie sprzedawcy w ustawieniach konta.

Jak przebiega weryfikacja konta przez Przelewy24?

Proces rejestracji i aktywacji konta kończy się na stronie Przelewy24. Po pozytywnej weryfikacji i akceptacji umowy na stronie Przelewy24 sprzedawca otrzymuje numer ID w systemie niezbędny do przyjmowania płatności.

Po tym etapie sprzedający dokonuje przelewu weryfikacyjnego na kwotę 1,50 zł według poniższych danych do płatności. Sprzedawca może też dokonać przelewu weryfikacyjnego po zalogowaniu się do panelu P24.

Odbiorca: PayPro SA

Adres: Poznań 60-327, ul. Kanclerska 15

Rachunek: 67 1140 1010 0000 5402 7000 1006

Kwota: 1,50 zł

Tytuł: REJESTRACJA XXXXXX (gdzie XXXXXX ozn. nowy numer ID)

Sprzedający, chcąc pozytywnie przejść proces weryfikacji konta, zobowiązany jest przesłać serwisowi Przelewy24 następujące dokumenty:

    • Skan dowodu osobistego Reprezentanta danego Podmiotu (oraz na wyraźne żądanie pracownika Przelewy24 skan dokumentu Beneficjenta Rzeczywistego),
    • Wypełniony dokument oświadczenia PEP w przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub oświadczenie dotyczące beneficjenta rzeczywistego (dla pozostałych podmiotów).
    • Do weryfikacji, oprócz dowodu osobistego, może posłużyć także paszport lub karta pobytu w przypadku obcokrajowców. Dane na dokumencie można zanonimizować, wzory anonimizacji znajdziesz tutaj.
    • W przypadku, gdy nie chcesz przesyłać skanu dokumentu tożsamości lub nie masz takiej możliwości, możesz dokonać weryfikacji online podczas wideokonferencji z pracownikiem Przelewów24. W tym celu należy skontaktować się z Przelewami24.
    • Inne dokumenty w zależności od rodzaju działalności gospodarczej.

Dokumenty te należy przesłać poprzez panel klienta https://panel.przelewy24.pl/dokumenty.php lub na adres partner@przelewy24.pl. Pełną listę wymaganych dokumentów w zależności od formy prowadzonej działalności znaleźć można niżej.

Po dostarczeniu dokumentów weryfikowane jest konto sprzedawcy, na których chce on prezentować swoje towary/produkty. Sprawdzany jest przede wszystkim Regulamin Świadczenia Usług, w którym muszą znaleźć się informacje o:

    • pełnej nazwie (NIP oraz REGON),
    • adresie siedziby firmy,
    • danych dotyczących miejsca pełniącego rolę biura obsługi klienta,
    • warunkach i możliwościach dokonania przez klientów zwrotu zamówionych towarów (odstąpienie od umowy – 14 dni) i reklamacji (w jaki sposób można zareklamować oraz w jakim czasie reklamacja zostanie rozpatrzona),
    • polityce prywatności.

Jeśli powyższe procedury zostały wykonane poprawne, konto w systemie Przelewy24 zostanie aktywowane. Tym samym możliwe będzie przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat środków na rachunek bankowy.

W przypadku konieczności zmiany numeru rachunku bankowego do wypłat, na który mają być wysyłane paczki przelewowe, należy wykonać przelew z nowego rachunku bankowego na poniższe dane:

Dane do przelewu:

Odbiorca: PAYPRO S.A.
Numer rachunku: 67 1140 1010 0000 5402 7000 1006
Tytułem: ZMIANA (należy wpisać numer ID konta i ewentualnych subkont w serwisie, które mają zostać zmienione)
Kwota: 1.50 PL

Jeśli Twoje konto zostało odrzucone, skontaktuj się z Przelewy24.

Aktywacja przebiegła pomyślnie? Gratulacje! Od teraz możesz korzystać ze wszystkich opcji, jakie oferuje wszystko.pl. Czas rozpocząć sprzedaż na platformie!

Skrócony instruktaż z opisanymi krokami procesu aktywacji i weryfikacji konta wszystko.pl w Przelewy24 znajdziesz też w załączonym poniżej pliku.

Podobne artykuły

Dokumenty potrzebne do weryfikacji konta

W celu pozytywnej weryfikacji sprzedający musi dostarczyć serwisowi Przelewy24 wymagane dokumenty. Poniżej znajdziesz ich listę, w zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej. Spółdzielnie, Fundacje, Stowarzyszenia Jeśli podmiot posiada KRS: - skany...

Co zrobić, jeśli masz już konto na Przelewy24?

W przypadku, jeśli posiadasz już konto w serwisie Przelewy24, możesz je połączyć z nowym kontem utworzonym na P24 podczas weryfikacji na wszystko.pl. Żeby wykonać proces: Zarejestruj konto sprzedawcy na wszystko.pl. Tutaj pokazujemy, jak wykonać to poprawnie. Przejdź...

Jak możesz zamknąć konto?

Umowa może zostać rozwiązana przez sprzedającego w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone administracji portalu na piśmie bądź na adres mailowy: wspolpraca@wszystko.pl. Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, jednakże nie wcześniej niż po upływie 14...

Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki

Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecamy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl