wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Jak założysz konto firmowe na platformie?

Jeśli jesteś sprzedawcą, czyli firmą zarejestrowaną w Polsce i posiadającą numer NIP, wybierz konto firmowe.

W tym celu wejdź na stronę rejestracji.

Krok 1. Wybierz Konto dla firm i wypełnij niezbędne pola: adres e-mail, hasło, imię (opcjonalnie nazwisko).

Krok 2. Teraz przejdź do sekcji Dane firmy i wypełnij pole z numerem NIP. Jeśli jest on poprawny, reszta danych Twojej firmy pobierzemy automatycznie z Głównego Urzędu Statystycznego. Sprawdź ich poprawność i jeśli są one nieaktualne, popraw je. W razie niepobrania danych, informacje możesz wpisać samodzielnie. Po uzupełnieniu pól zaznacz obowiązkowe zgody i kliknij przycisk Zarejestruj się. Integracja z Głównym Urzędem Statystycznym pozwala przy rejestracji konta na wstępne zweryfikowanie sprzedawcy. Na wszystko.pl sprzedawać mogą tylko podmioty posiadające działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce.

Krok 3. Na adres wskazany przy rejestracji wyślemy Ci wiadomość w celu potwierdzenia rejestracji. Otwórz ją i potwierdź rejestrację, klikając w link.

Doskonale, cieszymy się, że dołączasz do wszystko.pl!

Gdy już potwierdzisz rejestrację, aktywuj swoje konto firmowe. Tutaj pokazujemy, jak to zrobić.

Podobne artykuły

Dokumenty potrzebne do weryfikacji konta

W celu pozytywnej weryfikacji sprzedający musi dostarczyć serwisowi Przelewy24 wymagane dokumenty. Poniżej znajdziesz ich listę, w zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej. Spółdzielnie, Fundacje, Stowarzyszenia Jeśli podmiot posiada KRS: - skany...

Co zrobić, jeśli masz już konto na Przelewy24?

W przypadku, jeśli posiadasz już konto w serwisie Przelewy24, możesz je połączyć z nowym kontem utworzonym na P24 podczas weryfikacji na wszystko.pl. Żeby wykonać proces: Zarejestruj konto sprzedawcy na wszystko.pl. Tutaj pokazujemy, jak wykonać to poprawnie. Przejdź...

Jak możesz zamknąć konto?

Umowa może zostać rozwiązana przez sprzedającego w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone administracji portalu na piśmie bądź na adres mailowy: wspolpraca@wszystko.pl. Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, jednakże nie wcześniej niż po upływie 14...

Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki

Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecamy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl