Jak możesz rozwiązać umowę?
Umowa może zostać rozwiązana przez sprzedającego w każdym czasie poprzez oświadczenie złożone administracji portalu na piśmie bądź na adres mailowy: kontakt@wszystko.pl. Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, jednakże nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia zawarcia ostatniej z umów sprzedaży towaru zawartej za pośrednictwem platformy. W tym czasie sprzedający zobowiązany jest ukończyć wszystkie czynności związane z zamówieniami, posiada wgląd do konta i funkcji, które umożliwiają realizację zamówień. Sprzedający nie powinien wystawiać już nowych aukcji ani zawierać kolejnych umów sprzedaży.
Podobne artykuły
Wymagania techniczne
Kto może korzystać z platformy wszystko.pl?Platforma wszystko.pl znajduje się obecnie w fazie testów konsumenckich. Jeśli prowadzisz w Polsce działalność gospodarczą, możesz już założyć Konto Sprzedawcy. Dzięki temu ustawisz warunki sprzedaży i cenniki dostaw,...
Jak na wszystko.pl założysz kilka kont na raz?
Jako firma możesz założyć na wszystko.pl maksymalnie do dziesięciu kont, rejestrując się na jeden numer NIP. Do rejestracji będzie wymagany inny adres mailowy do każdego konta. Jeśli jesteś sprzedawcą, czyli firmą zarejestrowaną w Polsce i posiadającą numer NIP,...
Dokumenty potrzebne do weryfikacji konta
W celu pozytywnej weryfikacji sprzedający musi dostarczyć serwisowi Przelewy24 wymagane dokumenty. Poniżej znajdziesz ich listę, w zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej. W każdym punkcie znajdziesz informację o oświadczeniu PEP. Przesłanie...
Co zrobić, jeśli masz już konto na Przelewy24?
W przypadku, jeśli posiadasz już konto w serwisie Przelewy24 (dla innej usługi), możesz je połączyć z nowym kontem utworzonym na P24 podczas weryfikacji na wszystko.pl. Żeby wykonać proces: Zarejestruj konto sprzedawcy na wszystko.pl. Tutaj pokazujemy, jak wykonać to...
