wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Dla sprzedających

Integracja z BaseLinker

W celu integracji swojego konta na wszystko.pl z systemem BaseLinker wejdź w panelu sprzedawcy w zakładkę Integracja i w Sposobach integracji w polu z BaseLinkerem włącz integrację. Po wygenerowaniu tokenu skopiuj go w celu wklejenia w aplikacji BaseLinker, żeby...

Integracja z BaseLinker – najczęściej pojawiające się pytania

Poniżej znajduje się tabela z najczęściej pojawiającymi się kwestiami odnośnie zarządzania ofertami i sprzedażą w narzędziu BaseLinker. Zebraliśmy je na podstawie zapytań, które kierują do nas sprzedawcy w zgłoszeniach mailowych czy na grupie sprzedażowej na...

Jak wypłacić środki z platformy Przelewy24?

Sprzedawca po zweryfikowaniu konta i rozpoczęciu sprzedaży ma możliwość ustawiania sposobu wypłacania środków ze swojego subkonta Przelewy24. Po zalogowaniu się na swoje konto na Przelewy24 sprzedający w zakładce Wypłaty może wybrać preferowany wariant wypłacania...

Opłaty i prowizje na wszystko.pl

Wierzymy, że w biznesie jest miejsce na stworzenie przestrzeni przyjaznej sprzedawcom, gdzie nie przejmują się wysokimi opłatami i nieadekwatnymi prowizjami. Najlepsze praktyki polskiego rynku e-commerce zainspirowały nas do sięgnięcia po rozwiązania, których efektem...

Płatności od kupujących

Metody płatności Jak zwrócić kupującemu środki? Metody płatnościKupujący będą mogli realizować zakupy za pośrednictwem platformy Przelewy24, która oferuje następujące metody płatności: Pay PO – płatność zakupu odroczona na 30 dni BLIK Przelew online. Jak zwrócić...

Ustawienia sprzedaży

ReklamacjeGwarancjeZwrotyŻeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego Panelu Sprzedawcy w Ustawienia...

Ustawienia sklepu

Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tym miejscu, będą widoczne w sekcji Więcej o sprzedawcy na stronie Twojego sklepu oraz na ofercie pod przyciskiem Informacje kontaktowe. Personalizacja sklepu przez...

Dostawa

Ustawienia dostawyCennik dostawUstawienia dostawyŻeby ustawić opcje dostawy, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w Ustawienia dostawy. Uzupełnienie tej sekcji pozwoli Ci na prezentację odpowiednich metod dostaw dla opublikowanych ofert. Możesz zaoferować klientom opcję...

Obsługa zamówień

Zmiana statusu zamówienia Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu Szczegóły zamówienia Jak zwrócić środki kupującemu?Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia. Zobaczysz tu listę zamówień...

Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki

Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecimy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...

Jak aktywujesz konto sprzedawcy?

Jak aktywować kontorozpocząć proces weryfikacji konta (KYC)? Weryfikacja i aktywacja na przez Przelewy24 Dopełnienie formalności w Przelewy24 Aktywacja konta na wszystko.pl Wszystkie podmioty, które chcą rozpocząć sprzedaż na platformie wszystko.pl, muszą przejść...

Jak wystawisz ofertę?

W celu stworzenia kompletnej oferty, na formularzu wystawiania oferty uzupełnij następujące dane: tytuł oferty, kategorię najniższego poziomu, obowiązkowe parametry przypisane do danej kategorii, cenę brutto, stan magazynowy, co najmniej jedno zdjęcie, opis oferty,...

Jak założysz konto firmowe na platformie?

Jeśli jesteś sprzedawcą, czyli firmą zarejestrowaną w Polsce i posiadającą numer NIP, wybierz konto firmowe. W tym celu wejdź na  stronę rejestracji.Krok 1. Wybierz Konto dla firm i wypełnij niezbędne pola: adres e-mail, hasło, imię (opcjonalnie nazwisko).Krok 2....

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl