Jak wystawisz ofertę?
W celu stworzenia kompletnej oferty, na formularzu wystawiania oferty uzupełnij następujące dane: tytuł oferty, kategorię najniższego poziomu, obowiązkowe parametry przypisane do danej kategorii, cenę brutto, stan magazynowy, co najmniej jedno zdjęcie, opis oferty, czas realizacji, cennik dostaw, warunki zwrotów oraz warunki reklamacji.
Jak wystawić przedmioty?
- Zaloguj się do swojego konta firmowego na wszystko.pl i w menu w prawym górnym rogu kliknij Dodaj ofertę.
- W formularzu oferty wpisz tytuł – powinien mieć od 4 do 100 znaków ze spacjami. Tytuł może zawierać znaki alfabetu polskiego, cyfry arabskie i następujące znaki specjalne , . – + „ ” ” > < ’ () / [ ] & ° . : = % !
- Pamiętaj, żeby nie używać słów zabronionych takich jak „promocja”, „tani”, „gratis”, „najlepszy” oraz wulgaryzmów. Listę słów zabronionych znajdziesz tutaj. Unikaj też nadmiernego stosowania wielkich liter.
Tytuł nie powinien też zawierać elementów oferty, które opisane powinny być w innych sekcjach (np. gwarancja, zwroty, darmowa dostawa) oraz domen internetowych przekierowujących poza portal.
Tytuł oferty może zawierać krótki opis produktu, po którym kupujący szybciej będzie mógł go wyszukać. - Wybierz właściwą kategorię najniższego rzędu, która odpowiada produktowi w wystawionej ofercie.
- Wypełnij obowiązkowe i dodatkowe parametry produktu, określ stan produktu, stawkę vat.
- Ustal cenę oraz stan magazynowy dla produktu.
- Dodaj zdjęcia – maksymalny rozmiar nie może przekraczać 5 MB. Możesz dodać do 16 plików graficznych. Pierwsze zdjęcie będzie pokazane jako główne zdjęcie oferty. Minimalna długość boku zdjęcia to 124px. Rekomendujemy wykorzystywanie zdjęć o długości boku w przedziale 124 px – 2560 px. W przypadku dodania zdjęć o większej rozdzielczości, będą one automatycznie kompresowane do maksymalnej długości boku 2560 px (z zachowaniem proporcji zdjęcia). Zalecamy przesyłanie zdjęć z profilem kolorów sRGB w celu rzeczywistego oddania barw.
- Dozwolone formaty zdjęć to .jpg, .png, .webp. Ogólne zasady:
- staraj się, by zdjęcia były duże i czytelne oraz przedstawiały rzeczywisty wygląd produktu,
- pamiętaj o odpowiednim oświetleniu przedmiotu,
- wykonuj zdjęcia z różnej perspektywy, by pokazać przedmiot z każdej strony,
- unikaj umieszczania na zdjęciach głównych dodatkowych napisów, loga poza produktem, ramek itp.
Zdjęcie, które jest oznaczone jako zdjęcie główne musi spełniać dodatkowe warunki:
- Zdjęcie wykonane na jasnym tle. Poprzez jasne tło rozumie się zakres kolorystyczny w skali RGB: R: 255-240, G: 255-240, B: 255-240,
- Brak ramki,
- Brak dodatkowych napisów poza produktem,
- Brak logo, które nie jest nierozłączną częścią produktu,
- Wstaw opis produktu – pamiętaj, aby Twój opis odpowiadał rzeczywistym cechom produktu, był unikalny oraz napisany językiem dostosowanym do Twojego odbiorcy. Stosuj pogrubienie tekstu, twórz nagłówki. Pozwoli Ci to na wyróżnienie produktu. Do opisu możesz dodać zdjęcia, grafiki, dodane wcześniej do galerii. Zadbaj o to, by opis był unikalny – nie kopiuj opisów u innych sprzedawców. Skonstruowanie unikatowej treści sprawi, że Twój opis wyróżni się. Podkreśl korzyści produktu i skup się na parametrach, które są najważniejsze dla Twojego klienta. Postaraj się, by opis jak najdokładniej odpowiadał na potrzeby odbiorców. Używaj słów kluczowych związanych z produktem będącym przedmiotem Twojej oferty. Pozwoli to kupującemu szybciej znaleźć to, czego szuka. Opis można podzielić na 35 sekcji. Każda sekcja może zawierać do 20 tys. znaków. Nie rekomendujemy jednak wykorzystywania maksymalnej ilości sekcji i znaków w sekcji, gdyż wpłynie to negatywnie na odbiór oferty przez Kupujących. Sekcje układają się jedna pod drugą. Każda z sekcji umożliwia przedstawienie dwóch zdjęć, zdjęcia i opisu lub opisu oferowanego produktu. Oferta tworzona przez kreator jest automatycznie optymalizowana pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
- Wybierz czas realizacji i cennik dostaw oraz określ warunki zwrotów, reklamacji i gwarancji. Cenniki i warunki sprzedaży należy najpierw skonfigurować w Panelu Sprzedawcy.
- Przed publikacją możesz zapisać ofertę jako szkic, by móc otworzyć jej podgląd z poziomu listy ofert i skontrolować, czy jej wygląd jest dla Ciebie satysfakcjonujący.
- Opublikuj ofertę.
Opublikowaną ofertę zobaczysz w swoim panelu sprzedawcy w sekcji Moje oferty. Możesz tam również podejrzeć liczbę zakupionych sztuk produktu z ostatnich 30 dni. W przypadku, gdy potrzebujesz dokonać zmiany w ofercie, możesz na liście ofert w Panelu Sprzedawcy kliknąć menu rozwijalne po prawej stronie oferty (trzy kropki) i wybrać Edytuj ofertę. Możesz zmienić praktycznie każdy element oferty. Zwróć uwagę, że jeśli zmienisz kategorię, konieczne będzie ponowne uzupełnienie parametrów.
W menu rozwijalnym na liście ofert (trzy kropki), możesz wybrać także opcję Utwórz kopię oferty, co pozwoli Ci na szybsze wystawienie podobnych produktów.
Jeśli nie chcesz ofertować dalej produktu, z poziomu panelu sprzedawcy kliknij w menu rozwijalne po prawej stronie oferty (trzy kropki) i daj Zakończ.
Podobne artykuły
Wyroby medyczne
Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Np. jeśli oferujesz do sprzedaży wyroby medyczne,...
Zasady publikacji ofert
Zasady publikacji ofert Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący...
Ustawienia sprzedaży
ReklamacjeGwarancjeZwrotyŻeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego Panelu Sprzedawcy w Ustawienia...
Ustawienia sklepu
Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tym miejscu, będą widoczne w sekcji Więcej o sprzedawcy na stronie Twojego sklepu oraz na ofercie pod przyciskiem Informacje kontaktowe. Personalizacja sklepu przez...
