wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Obsługa zamówień

Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia.

Zobaczysz tu listę zamówień w Twoim sklepie. Poszukiwanie konkretnego zamówienia ułatwi Ci wyszukiwarka oraz filtry. Filtrować możesz po kategoriach: status zamówienia, status płatności, data, metoda dostawy. W wyszukiwarce możesz wprowadzić numer zamówienia lub płatności, imię, nazwisko, firmę lub adres kupującego, a także tytuł lub numer oferty.

Rozwiń listę, żeby zobaczyć wszystkie zamówione produkty. Jeśli kupujący wysłał Ci wiadomość, zobaczysz ją pod numerem zamówienia.

Zmiana statusu zamówienia

Zmień status zamówienia, aby łatwiej było Ci odnaleźć się w zamówieniach, jeśli zarządzasz nimi z poziomu portalu. Aktualny status zamówienia ułatwi również pracownikom wszystko.pl kontakt z Kupującymi, gdyby zwrócili się oni z jakimiś pytaniami odnośnie ich zamówienia.

Status zamówienia możesz zmienić na:

  • W realizacji
  • Wysłane
  • Zrealizowane
  • Anulowane (jeśli klient poza platformą poinformował sprzedającego o chęci anulowania zamówienia lub sprzedawca anulował zamówienie z innych przyczyn)

Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu

Możesz też dodać numer listu przewozowego. W tym celu kliknij przycisk Dodaj numery przesyłek i wypełnij pole. Po zapisaniu zmień status zamówienia na Wysłane.

Jeśli chcesz w większej liczbie zamówień jednocześnie zmienić status zamówienia, zaznacz kwadratowe pola przy poszczególnych zamówieniach. Akcja wyświetli Ci się na fioletowym pasku.

Szczegóły zamówienia

Żeby zobaczyć wszystkie informacje dotyczące danego zamówienia, kliknij Szczegóły.

Znajdziesz tam m.in. dane Twojego klienta, status zamówienia i płatności, dane wysyłki. W Szczegółach płatności zobaczysz łączną kwotę zamówionych produktów.

Jak zwrócić środki kupującemu?

Jeśli chcesz zwrócić kupującemu wpłatę za zakupiony produkt, zrobisz to wchodząc w szczegóły zamówienia na swoim koncie sprzedawcy.

W szczegółach zamówienia kliknij Zwróć wpłatę. Możesz napisać wiadomość kupującemu, gdzie bardziej szczegółowo wytłumaczysz, dlaczego dokonujesz zwrotu środków.

W formularzu wpisz kwotę, jaką chcesz zwrócić kupującemu. Gdy już wypełnisz wszystkie pola, wykonaj zwrot. Płatność dla klienta zostanie zrealizowana przez naszego operatora płatności i środki trafią do klienta w ciągu 3 dni roboczych.

Upewnij się, że masz wystarczające środki na swoim subkoncie w Przelewy24, by dokonać zwrotu. Informację o dostępnej kwocie znajdziesz w formularzu. Jeśli masz za mało środków, opcja wykonania zwrotu będzie wyszarzona. Możesz w takim wypadku zasilić swoje konto w Przelewy24, aby wykonać zwrot. W tym celu z konta firmowego zleć przelew na poniższe dane:

Odbiorca: PayPro SA
Adres: Poznań 60-198, ul. Pastelowa 8
Rachunek: 67 1140 1010 0000 5402 7000 1006
Tytuł: zasilenie salda XXXXXX (w miejscu xxxxxx należy wpisać ID konta w P24 dedykowanego do obsługi płatności z wszystko.pl).

Informacja o dokonanym zwrocie zostanie wysłana do kupującego, przez Przelewy24, na jego adres e-mail.

Ewentualnie, możesz także wykonać zwrot we własnym zakresie, prosząc klienta o dane do przelewu. Rekomendujemy jednak, aby zwroty wykonywać z poziomu platformy.

Podobne artykuły

Obsługa zwrotów

Aby zobaczyć zwroty do zamówień złożonych na platformie, wejdź w panelu sprzedawcy w zakładkę Zwroty. Zobaczysz tu listę zwrotów złożonych w Twoim sklepie. Poszukiwanie konkretnego zwrotu ułatwią Ci wyszukiwarka, filtrowanie oraz sortowanie.Szczegóły zwrotuŻeby...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl