Obsługa zamówień
Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia.
Zobaczysz tu listę zamówień w Twoim sklepie. Poszukiwanie konkretnego zamówienia ułatwi Ci wyszukiwarka oraz filtry. Filtrować możesz po kategoriach: status zamówienia, status płatności, data, metoda dostawy. W wyszukiwarce możesz wprowadzić numer zamówienia lub płatności, imię, nazwisko, firmę lub adres kupującego, a także tytuł lub numer oferty.
Rozwiń listę, żeby zobaczyć wszystkie zamówione produkty. Jeśli kupujący wysłał Ci wiadomość, zobaczysz ją pod numerem zamówienia.
Zmiana statusu zamówienia
Zmień status zamówienia, aby łatwiej było Ci odnaleźć się w zamówieniach, jeśli zarządzasz nimi z poziomu portalu. Aktualny status zamówienia ułatwi również pracownikom wszystko.pl kontakt z Kupującymi, gdyby zwrócili się oni z jakimiś pytaniami odnośnie ich zamówienia.
Status zamówienia możesz zmienić na:
- W realizacji
- Wysłane
- Zrealizowane
- Anulowane (jeśli klient poza platformą poinformował sprzedającego o chęci anulowania zamówienia lub sprzedawca anulował zamówienie z innych przyczyn)
Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu
Możesz też dodać numer listu przewozowego. W tym celu kliknij przycisk Dodaj numery przesyłek i wypełnij pole. Po zapisaniu zmień status zamówienia na Wysłane.
Jeśli chcesz w większej liczbie zamówień jednocześnie zmienić status zamówienia, zaznacz kwadratowe pola przy poszczególnych zamówieniach. Akcja wyświetli Ci się na fioletowym pasku.
Szczegóły zamówienia
Żeby zobaczyć wszystkie informacje dotyczące danego zamówienia, kliknij Szczegóły.
Znajdziesz tam m.in. dane Twojego klienta, status zamówienia i płatności, dane wysyłki. W Szczegółach płatności zobaczysz łączną kwotę zamówionych produktów.
Jak zwrócić środki kupującemu?
Jeśli chcesz zwrócić kupującemu wpłatę za zakupiony produkt, zrobisz to wchodząc w szczegóły zamówienia na swoim koncie sprzedawcy.
W szczegółach zamówienia kliknij Zwróć wpłatę. Możesz napisać wiadomość kupującemu, gdzie bardziej szczegółowo wytłumaczysz, dlaczego dokonujesz zwrotu środków.
W formularzu wpisz kwotę, jaką chcesz zwrócić kupującemu. Gdy już wypełnisz wszystkie pola, wykonaj zwrot. Płatność dla klienta zostanie zrealizowana przez naszego operatora płatności i środki trafią do klienta w ciągu 3 dni roboczych.
Upewnij się, że masz wystarczające środki na swoim subkoncie w Przelewy24, by dokonać zwrotu. Informację o dostępnej kwocie znajdziesz w formularzu. Jeśli masz za mało środków, opcja wykonania zwrotu będzie wyszarzona. Możesz w takim wypadku zasilić swoje konto w Przelewy24, aby wykonać zwrot. W tym celu z konta firmowego zleć przelew na poniższe dane:
Odbiorca: PayPro SA
Adres: Poznań 60-198, ul. Pastelowa 8
Rachunek: 67 1140 1010 0000 5402 7000 1006
Tytuł: zasilenie salda XXXXXX (w miejscu xxxxxx należy wpisać ID konta w P24 dedykowanego do obsługi płatności z wszystko.pl).
Informacja o dokonanym zwrocie zostanie wysłana do kupującego, przez Przelewy24, na jego adres e-mail.
Ewentualnie, możesz także wykonać zwrot we własnym zakresie, prosząc klienta o dane do przelewu. Rekomendujemy jednak, aby zwroty wykonywać z poziomu platformy.
Podobne artykuły
Wyroby medyczne
Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Np. jeśli oferujesz do sprzedaży wyroby medyczne,...
Zasady publikacji ofert
Zasady publikacji ofert Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący...
Ustawienia sprzedaży
ReklamacjeGwarancjeZwrotyŻeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego Panelu Sprzedawcy w Ustawienia...
Ustawienia sklepu
Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tym miejscu, będą widoczne w sekcji Więcej o sprzedawcy na stronie Twojego sklepu oraz na ofercie pod przyciskiem Informacje kontaktowe. Personalizacja sklepu przez...
