Ustawienia sklepu

Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tym miejscu, będą widoczne w sekcji Więcej o sprzedawcy na stronie Twojego sklepu oraz na ofercie pod przyciskiem Informacje kontaktowe.

Personalizacja sklepu przez dodanie logotypu czy dodatkowych informacji zwiększy atrakcyjność Twojego sklepu dla kupujących. Żeby dodać niezbędne dane, wejdź w Panel sprzedawcy i wybierz zakładkę Ustawienia sklepu.

Po otwarciu strony system pobierze automatycznie dane sklepu sprzedawcy na podstawie informacji podanych przy rejestracji. Możesz je edytować (poza nazwą sklepu – jeśli chcesz ją zmienić, skontaktuj się z administracją portalu pod adresem administracja@wszystko.pl).

Dodaj logo sklepu. Załącznik nie może być większy niż 5 MB, format .jpg, .png, .webp. Minimalna długość boku to 480 px, rekomendujemy wykorzystanie grafik w przedziale od 480 px do 2560 px i w formacie 3:2. Zalecamy przesyłanie zdjęć z profilem kolorów sRGB w celu rzeczywistego oddania barw. Zweryfikuj lub uzupełnij dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu, adres sklepu).

W polu Pozostałe informacje o Twoim sklepie możesz zamieścić dodatkowe dane lub opis swojego sklepu, asortymentu, Twój wyróżnik. Warto też umieścić tu np. daty Twojego urlopu, jeśli czas dostawy się wydłuży. Oczywiście, w takim wypadku, należy także zmienić czas wysyłki produktów na ofertach.

Podobne artykuły

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl