Ustawienia sklepu
Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tej sekcji, pojawią się klientom na stronie Twojego sklepu.
Personalizacja sklepu przez dodanie logotypu czy dodatkowych informacji umożliwi Ci sprzedaż na platformie oraz zwiększy atrakcyjność Twojego sklepu u kupujących. Żeby dodać niezbędne dane, przejdź na swoim koncie w Ustawienia sklepu.
Po otwarciu strony system pobierze automatycznie dane sklepu sprzedawcy na podstawie informacji podanych przy rejestracji. Możesz je edytować (poza nazwą sklepu – jeśli chcesz ją zmienić, skontaktuj się z administracją portalu pod adresem sprzedawca@wszystko.pl).
Dodaj logo sklepu (załącznik nie może być większy niż 5 MB, format .jpg, .png, .webp. Minimalna długość boku to 480 px, rekomendujemy wykorzystanie grafik w przedziale od 480 px do 2560 px i w formacie 3:2. Zalecamy przesyłanie zdjęć z profilem kolorów sRGB w celu rzeczywistego oddania barw). Zweryfikuj lub uzupełnij dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu, adres sklepu).
Pozostałe istotne dane o sklepie (numer KRS, opcje dostawy, warunki gwarancji, opis sklepu itp.) możesz umieścić w polu z dodatkowymi informacjami.
Podobne artykuły
Zasady publikacji ofert
Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący danym towarem, posiadasz...
Ustawienia sprzedaży
Reklamacje Gwarancje Zwroty Żeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego profilu sprzedawcy w...
Dostawa
Ustawienia dostawy Cennik dostaw Ustawienia dostawyŻeby ustawić opcje dostawy, wejdź na swoim panelu sprzedawcy w Ustawienia dostawy. Uzupełnienie tej sekcji pozwoli Ci na prezentację odpowiednich metod dostaw dla opublikowanych ofert. Możesz zaoferować klientom opcję...
Obsługa zamówień
Zmiana statusu zamówienia Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu Szczegóły zamówienia Jak zwrócić środki kupującemu?Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia. Zobaczysz tu listę zamówień...
