Zasady publikacji ofert
Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący danym towarem, posiadasz największą wiedzę o jego charakterystyce i ewentualnych obostrzeniach prawnych dotyczących jego sprzedaży. Z tego względu ponosisz pełną odpowiedzialność za treść umieszczanych przez siebie informacji oraz za produkty, które ofertujesz na platformie wszystko.pl.
Poniżej znajdziesz listę produktów zakazanych, która ma na celu udzielenie Ci jedynie wskazówek co do tego, które produkty nie są dozwolone do sprzedaży w internecie. Pod nią znajdziesz listę słów zabronionych na platformie wszystko.pl, do jej przestrzegania zobowiązałeś się akceptując Regulamin platformy.
Lista produktów zakazanych:
- hazard (gry losowe, zakłady wzajemne, gry w karty, gry na automatach) – jeśli podmiot świadczący usługi nie posiada polskiej licencji
- piramidy finansowe i inne działalności oferujące system szybkiego wzbogacania się
- e-papierosy oraz pojemniki zapasowe oraz ich części
- handel wyrobami tytoniowymi online
- treści pornograficzne, które są zabronione prawnie
- serwisy prowadzące sprzedaż nasion oraz olejków konopi indyjskiej
- serwisy prowadzące sprzedaż waluty wirtualnej
- serwisy prowadzące sprzedaż skórek i rozszerzeń do gier komputerowych/online, których nie są twórcą/dystrybutorem
- serwisy oferujące dostęp do TV lub transmisji online nieposiadające praw autorskich
- materiały wybuchowe
- handel bronią, która wymaga koncesji
- kryptowaluty
- substancje działające jak narkotyki lub inne psychoaktywne używki (np. tzw. dopalacze), akcesoria związane z narkotykami
- dokumenty kolekcjonerskie
- firmy inwestycyjne, bez wymaganej prawem licencji
- żywe zwierzęta kręgowe
- produkty spożywcze zawierające w składzie CBD, które nie zostały zgłoszone do rejestru GIS (https://powiadomienia.gis.gov.pl/) lub/i sugerujące posiadanie właściwości medycznych, terapeutycznych, niebędące lekami lub pokrewne
- inne nielegalne produkty/usługi, powiązane lub służące nielegalnej działalności
W przypadku opublikowania oferty produktu, co do którego będziemy mieć podejrzenia, że nie jest dopuszczony do sprzedaży internetowej, skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia tej sytuacji (telefonicznie i/lub mailowo). Jeśli wyrazisz przekonanie, że produkt jest dozwolony do sprzedaży internetowej, poprosimy Cię o przesłanie oświadczenia, w którym to zadeklarujesz. Jeśli nie będziemy w stanie skontaktować się z Tobą w ciągu 24h, zastrzegamy sobie prawo do zablokowania oferty. Blokady dokonamy także w przypadku nieotrzymania oświadczenia w ciągu 48 godzin. Po zablokowaniu oferty otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o przedłożenie zaświadczenie, że produkt jest dopuszczony do sprzedaży internetowej. Oferta zostanie odblokowana dopiero po otrzymaniu przez nas dokumentu.
Lista słów zabronionych
Przy wystawianiu oferty, w tytule i opisie oferty, zabronione jest używanie niektórych zwrotów. Listę przykładowych słów znajdziesz poniżej:
- okazja
- mega
- super
- tanio
- tylko u nas
- darmowy
- zobacz
- wyprzedaż
- zwrot
- gratis
- promocja
- szok cenowy
- najlepsze
- charytatywnie
- zbiórka
- lepszy niż
- ogłoszenie
- oddam
- aukcja
- pre-order
- bonus
- https
- .com
- .pl
- www
Zabronione jest używanie wszelkich wulgaryzmów.
W przypadku opublikowania oferty zawierającej niedozwolone słowa, zastrzegamy sobie prawo do jej zablokowania. Po dokonaniu blokady, skontaktujemy się z Tobą (mailowo i/lub telefonicznie) z prośbą o dokonanie koniecznych zmian w ofercie. Gdy zadeklarujesz, że dokonasz koniecznych zmian, odblokujemy ofertę. W ciągu 24 godzin musisz edytować wymagane elementy, w przeciwnym razie oferta zostanie ponownie zablokowana.
Podobne artykuły
Ustawienia sprzedaży
Reklamacje Gwarancje Zwroty Żeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego profilu sprzedawcy w...
Ustawienia sklepu
Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tej sekcji, pojawią się klientom na stronie Twojego sklepu. Personalizacja sklepu przez dodanie logotypu czy dodatkowych informacji umożliwi Ci sprzedaż na platformie...
Dostawa
Ustawienia dostawy Cennik dostaw Ustawienia dostawyŻeby ustawić opcje dostawy, wejdź na swoim panelu sprzedawcy w Ustawienia dostawy. Uzupełnienie tej sekcji pozwoli Ci na prezentację odpowiednich metod dostaw dla opublikowanych ofert. Możesz zaoferować klientom opcję...
Obsługa zamówień
Zmiana statusu zamówienia Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu Szczegóły zamówienia Jak zwrócić środki kupującemu?Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia. Zobaczysz tu listę zamówień...
