Kontakt ze sprzedawcą

Dokonując zakupów, możesz mieć potrzebę dopytania Sprzedawcy o szczegóły produktu, dlatego w kilku miejscach znajdziesz jego dane kontaktowe.

Po otwarciu oferty, w dolnej sekcji, pod parametrami, znajduje się belka z informacjami o sprzedawcy. Możesz na niej wybrać dwie opcje: Wyświetlenie informacji o sprzedawcy oraz przejście do sklepu sprzedawcy. W sklepie sprzedawcy na banerze u góry strony widoczny jest również link do informacji kontaktowych.

Po wyświetleniu informacji kontaktowych zobaczysz kartę z danymi adresowymi i kontaktowymi firmy. Możesz tu również znaleźć informacje o sklepie, które uzupełnił Sprzedawca. Warto sprawdzać tę sekcję, ponieważ Sprzedawcy często informują w niej np. o tym, do której godziny należy złożyć zamówienie, by paczka została wysłana tego samego dnia, albo że w konkretnych datach przebywają na urlopie i czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

Po zakupie u danego sprzedawcy otrzymasz także wiadomość mailową z potwierdzeniem transakcji. Również tutaj znajdziesz dane kontaktowe do Sprzedawcy. Pamiętaj, aby zachować tę wiadomość, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem stanowi ona podstawę do wszelkich roszczeń. Jest to szczególnie istotne jeśli dokonujesz zakupów jako Gość. Jeśli kupujesz jako zalogowany użytkownik, informacje o złożonych zamówieniach, a zatem również informacje kontaktowe do Sprzedawcy, znajdziesz w zakładce Moje zakupy -> Moje zamówienia, po kliknięciu w Szczegóły przy konkretnym zamówieniu.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl