wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Projekt wszystko.pl nie będzie kontynuowany

Szanowni Państwo,

W wyniku prowadzonego przeglądu projektów R&D zarząd Comarch S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia projektu wszystko.pl w dotychczasowej postaci.

Stworzona w ramach projektu technologia zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach ERP Grupy Comarch. Portfel zamówień na rok 2024 w zakresie rozwiązań ERP posiada bardzo wysoką wartość.

Grupa Comarch zamierza skoncentrować się na realizacji bieżących, wysokomarżowych kontraktów oraz na znacznych inwestycjach w obszarach: AI (sztuczna inteligencja), APS (system umożliwiający zaawansowane planowanie produkcji), POS (kompleksowy system obsługi punktów sprzedaży), KSeF (Krajowy System e-Faktur) zwiększających przewagę konkurencyjną rozwiązań Comarch ERP, szczególnie dla e-commerce.

Od dnia 15.02.2024 możliwość wystawiania ofert oraz sprzedaży za pośrednictwem platformy nie będzie już możliwa. Możliwa pozostanie wyłącznie obsługa dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy. Uprzejmie prosimy o niezwłoczną realizację złożonych za pośrednictwem platformy zamówień.

Dodatkowo poniżej przedstawiamy kilka kluczowych informacji oraz wskazówek dla sprzedawców, którzy posiadają na swoim koncie zamówienia:

  1. Do kiedy sprzedawcy powinni zrealizować dotychczasowe zamówienia? Możliwość realizacji dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy pozostanie dostępna do 30.04.2024. Po tym czasie możliwość zalogowania na konto, w tym do panelu sprzedawcy zostanie zablokowana.
  2. Historia transakcji dokonanych za pośrednictwem platformy Najpóźniej do dnia 30.04.2024 sprzedawcy powinni pobrać historię transakcji dokonanych za pośrednictwem platformy. Po tej dacie nie będzie to już możliwe.
  3. Zwroty i reklamacje Możliwość realizacji dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy pozostanie dostępna do 30.04.2024. Po tym czasie możliwość zalogowania na konto, w tym do panelu sprzedawcy zostanie zablokowana.
  4. Integracje Z dniem 30.04.2024 rozłączone zostaną wszelkie dostępne na platformie integracje. Prosimy aby do tej daty podjąć odpowiednie kroki związane z rozłączeniem integracji, z których dany sprzedawca korzysta (w tym integracje z Przelewy24, Inpost, Baselinker).

 

Dodatkowo poniżej przedstawiamy kilka kluczowych informacji oraz wskazówek dla Kupujących, którzy złożyli zamówienie za pośrednictwem platformy:

  1. Od dnia 30.04.2024 możliwość logowania się do konta zostanie wyłączona. W związku z tym Kupujący nie będzie miał możliwości przeglądania informacji o złożonych zamówieniach za pośrednictwem platformy, w tym również uzyskania informacji o kontakcie do sprzedawcy. W związku z powyższym w celu uzyskania informacji dot. złożonych zamówień Kupujący powinien skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym.Gdzie znajdują się informacje o kontakcie oraz złożonych zamówieniach?Po zakupie u danego sprzedawcy Kupujący otrzymuje także wiadomość mailową z potwierdzeniem transakcji. W tej wiadomości znajdują się dane kontaktowe do Sprzedawcy, oraz informacje o złożonym zamówieniu. Pamiętaj, aby zachować tę wiadomość, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem będzie ona stanowić podstawę do wszelkich roszczeń.
  2. Od dnia 30.04.2024 Kupujący nie będzie miał możliwości zgłoszenia zwrotu towaru za pośrednictwem platformy.Jak zgłosić zwrot?W celu zgłoszenia zwrotu należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz ustalając z nim szczegóły zwrotu. Informacje o kontakcie do sprzedawcy znajdziesz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem transakcji.

    W przypadku chęci złożenia reklamacji również konieczny będzie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem pomoc@wszystko.pl.

 

Podobne artykuły

Zwroty konsumenckie

W przypadku, gdy kupujesz jako konsument i zakupiony przez Ciebie na platformie produkt nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas zwrotu lub w...

Obsługa zwrotów

Aby zobaczyć zwroty do zamówień złożonych na platformie, wejdź w panelu sprzedawcy w zakładkę Zwroty. Zobaczysz tu listę zwrotów złożonych w Twoim sklepie. Poszukiwanie konkretnego zwrotu ułatwią Ci wyszukiwarka, filtrowanie oraz sortowanie.Szczegóły zwrotuŻeby...

Reklamacje

Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację. Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości...

Wersja 2.0 wszystko.pl

Dbamy o to, aby wraz ze zwiększeniem sprzedaży na wszystko.pl korzystanie z platformy stawało się jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne. W związku z tym intensywnie pracujemy nad wdrożeniem nowych funkcjonalności platformy. W wydaniu 2.0 (styczeń 2024) wdrożono...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl