Projekt wszystko.pl nie będzie kontynuowany
W wyniku prowadzonego przeglądu projektów R&D zarząd Comarch S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia projektu wszystko.pl w dotychczasowej postaci.
Stworzona w ramach projektu technologia zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach ERP Grupy Comarch. Portfel zamówień na rok 2024 w zakresie rozwiązań ERP posiada bardzo wysoką wartość.
Grupa Comarch zamierza skoncentrować się na realizacji bieżących, wysokomarżowych kontraktów oraz na znacznych inwestycjach w obszarach: AI (sztuczna inteligencja), APS (system umożliwiający zaawansowane planowanie produkcji), POS (kompleksowy system obsługi punktów sprzedaży), KSeF (Krajowy System e-Faktur) zwiększających przewagę konkurencyjną rozwiązań Comarch ERP, szczególnie dla e-commerce.
Od dnia 15.02.2024 możliwość wystawiania ofert oraz sprzedaży za pośrednictwem platformy nie będzie już możliwa. Możliwa pozostanie wyłącznie obsługa dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy. Uprzejmie prosimy o niezwłoczną realizację złożonych za pośrednictwem platformy zamówień.
Dodatkowo poniżej przedstawiamy kilka kluczowych informacji oraz wskazówek dla sprzedawców, którzy posiadają na swoim koncie zamówienia:
- Do kiedy sprzedawcy powinni zrealizować dotychczasowe zamówienia? Możliwość realizacji dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy pozostanie dostępna do 30.04.2024. Po tym czasie możliwość zalogowania na konto, w tym do panelu sprzedawcy zostanie zablokowana.
- Historia transakcji dokonanych za pośrednictwem platformy Najpóźniej do dnia 30.04.2024 sprzedawcy powinni pobrać historię transakcji dokonanych za pośrednictwem platformy. Po tej dacie nie będzie to już możliwe.
- Zwroty i reklamacje Możliwość realizacji dotychczasowych zamówień z poziomu panelu sprzedawcy pozostanie dostępna do 30.04.2024. Po tym czasie możliwość zalogowania na konto, w tym do panelu sprzedawcy zostanie zablokowana.
- Integracje Z dniem 30.04.2024 rozłączone zostaną wszelkie dostępne na platformie integracje. Prosimy aby do tej daty podjąć odpowiednie kroki związane z rozłączeniem integracji, z których dany sprzedawca korzysta (w tym integracje z Przelewy24, Inpost, Baselinker).
Dodatkowo poniżej przedstawiamy kilka kluczowych informacji oraz wskazówek dla Kupujących, którzy złożyli zamówienie za pośrednictwem platformy:
- Od dnia 30.04.2024 możliwość logowania się do konta zostanie wyłączona. W związku z tym Kupujący nie będzie miał możliwości przeglądania informacji o złożonych zamówieniach za pośrednictwem platformy, w tym również uzyskania informacji o kontakcie do sprzedawcy. W związku z powyższym w celu uzyskania informacji dot. złożonych zamówień Kupujący powinien skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym.Gdzie znajdują się informacje o kontakcie oraz złożonych zamówieniach?Po zakupie u danego sprzedawcy Kupujący otrzymuje także wiadomość mailową z potwierdzeniem transakcji. W tej wiadomości znajdują się dane kontaktowe do Sprzedawcy, oraz informacje o złożonym zamówieniu. Pamiętaj, aby zachować tę wiadomość, ponieważ w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem będzie ona stanowić podstawę do wszelkich roszczeń.
- Od dnia 30.04.2024 Kupujący nie będzie miał możliwości zgłoszenia zwrotu towaru za pośrednictwem platformy.Jak zgłosić zwrot?W celu zgłoszenia zwrotu należy skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz ustalając z nim szczegóły zwrotu. Informacje o kontakcie do sprzedawcy znajdziesz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem transakcji.
W przypadku chęci złożenia reklamacji również konieczny będzie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem pomoc@wszystko.pl.
Podobne artykuły
Zwroty konsumenckie
W przypadku, gdy kupujesz jako konsument i zakupiony przez Ciebie na platformie produkt nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas zwrotu lub w...
Obsługa zwrotów
Aby zobaczyć zwroty do zamówień złożonych na platformie, wejdź w panelu sprzedawcy w zakładkę Zwroty. Zobaczysz tu listę zwrotów złożonych w Twoim sklepie. Poszukiwanie konkretnego zwrotu ułatwią Ci wyszukiwarka, filtrowanie oraz sortowanie.Szczegóły zwrotuŻeby...
Reklamacje
Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację. Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości...
Wersja 2.0 wszystko.pl
Dbamy o to, aby wraz ze zwiększeniem sprzedaży na wszystko.pl korzystanie z platformy stawało się jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne. W związku z tym intensywnie pracujemy nad wdrożeniem nowych funkcjonalności platformy. W wydaniu 2.0 (styczeń 2024) wdrożono...