Reklamacje
Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację.
Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup lub w szczegółach zamówienia na swoim koncie, w zakładce Moje zakupy.
Jako platforma wszystko.pl nie jesteśmy stroną zawieranych umów sprzedaży. Postaramy się jednak wesprzeć Cię w przypadku problemów i doradzić kroki, które należy podjąć w konkretnej sytuacji.
- dane kupującego, umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
- numer zamówienia (jeśli dotyczy);
- Twoje uwagi odnośnie usług;
- okoliczności uzasadniające reklamację.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania lub poprosimy o dodatkowe informacje.
Reklamacje dotyczące usług udostępnionych przez naszych partnerów, np. operatora płatności, powinny być zgłaszane bezpośrednio do odpowiedniego partnera. W przypadku zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do nas przekażemy ją do właściwego podmiotu.