Reklamacje

Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację.

Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup lub w szczegółach zamówienia na swoim koncie, w zakładce Moje zakupy.

Jako platforma wszystko.pl nie jesteśmy stroną zawieranych umów sprzedaży. Postaramy się jednak wesprzeć Cię w przypadku problemów i doradzić kroki, które należy podjąć w konkretnej sytuacji.

Reklamacja może dotyczyć usług świadczonych w ramach platformy. Aby ją złożyć wyślij wiadomość mailową na adres reklamacje@wszystko.pl z tytułem: „Reklamacja” bądź pisemnie na adres ul. Prof. Michała Życzkowskiego 29A, 31-864 Kraków i zamieść w niej jak najwięcej szczegółów, m.in.:

  • dane kupującego, umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację;
  • numer zamówienia (jeśli dotyczy);
  • Twoje uwagi odnośnie usług;
  • okoliczności uzasadniające reklamację.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania lub poprosimy o dodatkowe informacje.

Reklamacje dotyczące usług udostępnionych przez naszych partnerów, np. operatora płatności, powinny być zgłaszane bezpośrednio do odpowiedniego partnera. W przypadku zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do nas przekażemy ją do właściwego podmiotu.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl