wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Zamówienia

Zwroty konsumenckie

W przypadku, gdy kupujesz jako konsument i zakupiony przez Ciebie na platformie produkt nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas zwrotu lub w...

Reklamacje

Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację. Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości...

Problemy z realizacją zamówienia

W przypadku znacznego opóźnienia w realizacji zamówienia w pierwszej kolejności upewnij się, czy: sprzedawca otrzymał Twoją wpłatę czas realizacji podany w ofercie minął Pamiętaj, że zamówienia złożone w weekend mogą być realizowane nieco dłużej. Jeśli Sprzedawca...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl