Opinie o produktach

Na platformie wszystko.pl kupujący może po złożonym zamówieniu wystawić opinię o produkcie, który nabył (opinia potwierdzona zakupem). To znaczy, że kupujący, aby dodać opinię o produkcie, musi być zalogowany i może ocenić tylko ten produkt, na który złożył zamówienie. System opinii pozwoli kupującym na dokonanie bardziej przemyślanych zakupów, w oparciu o doświadczenia i opinie innych. Dzięki temu na platformie będziemy lepiej weryfikować oferty pod kątem ich poleceń i jakości.

Gdzie znajdziesz opinie o produktach?

  • na ofercie (pod ceną produktu oraz w sekcji Opinie)

W jaki sposób kupujący może wystawić opinię o produkcie?

Kupujący ma 60 dni na wystawienie opinii o produkcie na podstawie:

  • oceny produktu w skali od 1 do 6 gwiazdek

Ogólna ocena produktu to średnia z wszystkich opinii o produkcie  wystawionych przez kupujących. Średnia z opinii liczona jest z danych z ostatnich 12 miesięcy. Dodatkowo każdą opinię o ofercie można uzupełnić komentarzem. W momencie, gdy kupujący wyraża opinię poniżej średniej 2,0, komentarz jest obowiązkowy.

Do każdego zamówienia możliwe jest wystawienie tylko jednej opinii o produkcie. Jeżeli kupujący wybierze ponownie tę samą ofertę w celu zakupienia produktu, może wystawić opinię ponownie. Kupujący powinien oceniać wyłącznie produkt, który zamówił i otrzymał. W przypadku anulowania zamówienia kupujący nie powinien dodawać oceny o produkcie.  

Możliwość edycji oraz usunięcia wystawionej opinii

Po wystawieniu opinii kupujący ma możliwość edycji oraz usunięcia jej w ciągu 60 dni. Usunięcie opinii nie blokuje możliwości ponownego jej wystawienia przez kupującego, jeżeli nie upłynął czas na jej wystawienie od daty zakupu.

Polecanie opinii innych

Na ofercie w sekcji Opinie jako zalogowany użytkownik możesz przeglądać oceny innych kupujących. Jeżeli jakaś opinia jest dla Ciebie pomocna, po zalogowaniu na platformę możesz ją zarekomendować, klikając „Łapka w górę”. Jeżeli według Ciebie opinia nie była pomocna, możesz kliknąć „Łapkę w dół”. Masz również możliwość zmiany i cofnięcia decyzji dotyczącej polecenia opinii.

Zgłoszenie naruszeń

Jako  kupujący lub sprzedawca masz prawo zgłosić naruszenie poprzez przycisk „Zgłoś opinię” lub „Zgłoś” (w przypadku sprzedawcy). Wówczas zostaniesz przekierowany do systemu mailowego, gdzie możesz zgłosić  opinię do Administracji portalu. Jeżeli nie możesz tego zrobić poprzez system mailowy zainstalowany na swoim urządzeniu, masz możliwość skorzystania z opcji kopiowania adresu mailowego z linku lub napisania bezpośrednio na adres: administracja@wszystko.pl.

Po  otrzymaniu zgłoszenia od użytkownika wszystko.pl (zarówno zalogowanego, jak i niezalogowanego) Administrator może poprosić o dodatkowe wyjaśnienia, na podstawie których może podjąć decyzję usunięciu danej (pozytywnej lub negatywnej) opinii.

Zasady publikowania opinii  i komentarzy

Opinie i komentarze powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Dodatkowo opinie i komentarze nie powinny zawierać:

  • wulgaryzmów, treści pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii itp.,
  • danych osobowych użytkowników lub innych osób,
  • adresów stron internetowych niezwiązanych z wszystko.pl lub treści o charakterze reklamowym,
  • informacji nieprawdziwych lub naruszających prawa osób trzecich.

Jako platforma nie ingerujemy w oceny i komentarze zamieszczane przez użytkowników, zastrzegamy sobie jednak prawo do wyłączenia widoczności opinii w przypadku, gdy dana opinia narusza postanowienia regulaminu, jej treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę lub została zamieszczona omyłkowo do niewłaściwego produktu bądź niewłaściwej transakcji lub została zamieszczona do  zamówienia, które nie zostało zrealizowane i anulowane.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl