wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Dostawa

Ustawienia dostawy

Żeby ustawić opcje dostawy, wejdź na swoim panelu sprzedawcy w Ustawienia dostawy. Uzupełnienie tej sekcji pozwoli Ci na prezentację odpowiednich metod dostaw dla opublikowanych ofert.

Możesz zaoferować klientom opcję darmowej dostawy. Włączając ją, przełącz suwak oraz ustal, od jakiej kwoty zamówienia będzie ona obowiązywała. Zapisz zmiany.

Opcja łączenia kosztów dostawy umożliwi Ci zarządzanie zamówieniami w przypadku gdy:

  • W koszyku znajdują się oferty przypisane do różnych cenników dostaw
  • Cenniki dostaw posiadają wspólne metody dostawy
  • W cennikach dostaw metoda dostawy nie ma identycznych parametrów (koszt na jedną przesyłkę, maksymalna liczba sztuk w paczce)

Przy zmianie sposobu łączenia kosztów dostawy masz do wyboru dwie opcje:

  • Wyślij każdy produkt jako osobną przesyłkę -> system naliczy koszt za każdą z przesyłek.
  • Nalicz koszt tylko najdroższej przesyłki -> do zakupów naliczony zostanie koszt najdroższej metody dostawy spośród dostępnych dla zamawianych produktów.

Wybierz jedną z opcji i kliknij Zapisz.

Cennik dostaw

W cenniku określasz, które metody dostaw będą obowiązywać w przypadku Twoich przesyłek. Możesz dodać maksymalnie 50 cenników.

 Żeby wstawić nowy cennik, kliknij przycisk Dodaj cennik dostaw.

Wpisz Nazwę cennika.

Wybierz metody dostawy spośród dostępnych opcji. Po wybraniu danej metody pojawi się okienko, gdzie wypełnisz pola z kosztem pojedynczej przesyłki oraz maksymalną liczbą sztuk w paczce.

 Żeby wybrać kolejny sposób dostawy, kliknij Dodaj kolejną metodę dostawy.

 Po wybraniu wszystkich oferowanych metod dostaw i uzupełnieniu danych kliknij u dołu Zapisz.

Podobne artykuły

Zasady publikacji ofert

Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący danym towarem, posiadasz...

Ustawienia sprzedaży

Reklamacje Gwarancje Zwroty  Żeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach. Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego profilu sprzedawcy w...

Ustawienia sklepu

Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tej sekcji, pojawią się klientom na stronie Twojego sklepu. Personalizacja sklepu przez dodanie logotypu czy dodatkowych informacji umożliwi Ci sprzedaż na platformie...

Obsługa zamówień

Zmiana statusu zamówienia Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu Szczegóły zamówienia Jak zwrócić środki kupującemu?Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia.  Zobaczysz tu listę zamówień...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl