Ustawienia sprzedaży

Żeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach.

Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego Panelu Sprzedawcy w Ustawienia sprzedaży.

1. Reklamacje

Żeby dodać nowe warunki, w menu bocznym kliknij opcję Warunki reklamacji, a następnie Dodaj warunki reklamacji. Możesz też edytować istniejące już warunki.

Wyświetli Ci się formularz z polami do wypełnienia. Uzupełnij wymagane dane. Możesz też uzupełnić sekcję z dodatkowymi informacjami, gdzie poinformujesz klienta np. jak zgłosić reklamację lub jakie dokumenty musi załączyć.

Podpowiedź: dla towarów nowych rękojmia trwa min. 2 lata, dla przedmiotów używanych min. 1 rok.

Po wypełnieniu warunków kliknij Zapisz.

Raz stworzonych warunków reklamacji, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

2. Gwarancje

W menu bocznym kliknij opcję Warunki gwarancji, a potem Dodaj warunki gwarancji. Możesz również modyfikować utworzone już warunki.

Przy tworzeniu nowych warunków gwarancji, uzupełnij w formularzu wymagane dane. Zalecamy też wypełnienie sekcji Dodatkowe informacje, gdzie możesz umieścić inne istotne komunikaty.

Jeśli wypełniłeś/aś wszystkie wymagane pola, kliknij Zapisz.

Raz stworzonych warunków gwarancji, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

3. Zwroty

Postępuj analogiczne jak w przypadku dodawania warunków reklamacji i zwrotów. Również te warunki możesz modyfikować.

W formularzu uzupełnij niezbędne informacje.

Określ, ile dni kupujący ma na ewentualny zwrot produktu.

Masz też możliwość dodania warunków zwrotów w formie pliku PDF oraz dodatkowych informacji.

Kliknij Zapisz.

Raz stworzonych warunków zwrotów, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

Podobne artykuły

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl