wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Ustawienia sprzedaży

Żeby skutecznie prowadzić sprzedaż, ustal warunki reklamacji, gwarancji i zwrotów. Informacje te będą widoczne dla klienta przy wszystkich powiązanych ofertach.

Żeby uzupełnić dane, wejdź z poziomu swojego profilu sprzedawcy w Ustawienia sprzedaży.

1. Reklamacje

Żeby dodać nowe warunki, w menu bocznym kliknij opcję Reklamacje, a następnie Dodaj warunki reklamacji. Możesz też edytować istniejące już warunki. Raz stworzonych warunków reklamacji, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

Wyświetli Ci się formularz z polami do wypełnienia. Uzupełnij wymagane dane. Możesz też uzupełnić sekcję z dodatkowymi informacjami, gdzie poinformujesz klienta np. jak zgłosić reklamację lub jakie dokumenty musi załączyć.

Podpowiedź: dla towarów nowych rękojmia trwa min. 2 lata, dla przedmiotów używanych min. 1 rok.

Po wypełnieniu warunków kliknij Zapisz.

2. Gwarancje

W menu bocznym kliknij opcję Gwarancje, a potem Dodaj warunki gwarancji. Możesz również modyfikować utworzone już warunki. Raz stworzonych warunków gwarancji, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

Przy tworzeniu nowych warunków gwarancji, uzupełnij w formularzu wymagane dane. Zalecamy też wypełnienie sekcji Dodatkowe informacje, gdzie możesz umieścić inne istotne komunikaty.

Jeśli wypełniłeś/aś wszystkie wymagane pola, kliknij Zapisz.

3. Zwroty

Postępuj analogiczne jak w przypadku dodawania warunków reklamacji i zwrotów. Również te warunki możesz modyfikować. Raz stworzonych warunków zwrotów, nie można usunąć. Maksymalna liczba dodanych warunków to 50.

W formularzu uzupełnij niezbędne informacje.

Określ, ile dni kupujący ma na ewentualny zwrot produktu.

Masz też możliwość dodania warunków zwrotów w formie pliku PDF oraz dodatkowych informacji.

Kliknij Zapisz.

Podobne artykuły

Zasady publikacji ofert

Na wszystko.pl można sprzedawać wszystkie produkty, które są dopuszczone przez prawo do sprzedaży internetowej. Na Tobie, jako sprzedawcy, spoczywa obowiązek dopilnowania, by publikowane oferty były zgodne z prawem. Jako sprzedawca, handlujący danym towarem, posiadasz...

Ustawienia sklepu

Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta przejdź do ustawiań sklepu. Informacje, które wypełnisz w tej sekcji, pojawią się klientom na stronie Twojego sklepu. Personalizacja sklepu przez dodanie logotypu czy dodatkowych informacji umożliwi Ci sprzedaż na platformie...

Dostawa

Ustawienia dostawy Cennik dostaw Ustawienia dostawyŻeby ustawić opcje dostawy, wejdź na swoim panelu sprzedawcy w Ustawienia dostawy. Uzupełnienie tej sekcji pozwoli Ci na prezentację odpowiednich metod dostaw dla opublikowanych ofert. Możesz zaoferować klientom opcję...

Obsługa zamówień

Zmiana statusu zamówienia Numery przesyłek i pobieranie danych o zamówieniu Szczegóły zamówienia Jak zwrócić środki kupującemu?Żeby zobaczyć zamówienia, które dotyczą Twoich produktów, wejdź w swoim panelu sprzedawcy w zakładkę Zamówienia.  Zobaczysz tu listę zamówień...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl