wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Opinie o sprzedawcach

Na platformie wszystko.pl kupujący może, po złożonym zamówieniu,  wystawić sprzedawcy opinię (opinia potwierdzona zakupem). To znaczy, że kupujący, aby dodać opinię o sprzedawcy, musi być zalogowany i może ocenić tylko tego sprzedawcę, u którego złożył zamówienie....

Zwroty i reklamacje

Jako konsument masz prawo do skorzystania z przysługującego Ci prawa zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) oraz złożenia reklamacji. Zwroty W przypadku, gdy produkt zakupiony przez Ciebie na platformie okaże się nieodpowiedni, masz prawo do odstąpienia od umowy...

Dostawa

Nieodłącznym elementem zakupów on-line jest wybór formy dostawy produktów. W tym zakresie istotne są trzy czynniki: cena przesyłki, wybór przewoźnika oraz czas dostawy. Cena przesyłki Na platformie wszystko.pl ceny dostawy różnią się w zależności od Sprzedawcy, który...

Kontakt ze sprzedawcą

Dokonując zakupów, możesz mieć potrzebę dopytania Sprzedawcy o szczegóły produktu, dlatego w kilku miejscach znajdziesz jego dane kontaktowe. Po otwarciu oferty, w dolnej sekcji, pod parametrami, znajduje się belka z informacjami o sprzedawcy. Możesz na niej wybrać...

Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki

Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecimy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...

Rejestracja i logowanie

Jak założysz konto indywidualne na platformie? Jeśli jesteś osobą prywatną i chcesz założyć konto na platformie wybierz konto indywidualne. W tym celu wejdź na stronę rejestracji. Krok 1. Wybierz Konto indywidualne i wypełnij niezbędne pola: adres e-mail, hasło, imię...