wszystko.pl

Nie masz konta?
Zarejestruj się lub Zaloguj

W czym możemy Ci pomóc?

Dla kupujących

Projekt wszystko.pl nie będzie kontynuowany

Szanowni Państwo, W wyniku prowadzonego przeglądu projektów R&D zarząd Comarch S.A. podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia projektu wszystko.pl w dotychczasowej postaci. Stworzona w ramach projektu technologia zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach ERP...

Zwroty konsumenckie

W przypadku, gdy kupujesz jako konsument i zakupiony przez Ciebie na platformie produkt nie spełni Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca może wydłużyć czas zwrotu lub w...

Reklamacje

Korzystając z platformy, możesz zgłosić reklamację. Jeśli reklamacja miałaby dotyczyć zakupionego produktu (np. produkt dotarł uszkodzony), to należy ją zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy, od którego dokonano zakupu. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. w wiadomości...

Opinie o produktach

Na platformie wszystko.pl kupujący może po złożonym zamówieniu wystawić opinię o produkcie, który nabył (opinia potwierdzona zakupem). To znaczy, że kupujący, aby dodać opinię o produkcie, musi być zalogowany i może ocenić tylko ten produkt, na który złożył...

Problemy z realizacją zamówienia

W przypadku znacznego opóźnienia w realizacji zamówienia w pierwszej kolejności upewnij się, czy: sprzedawca otrzymał Twoją wpłatę czas realizacji podany w ofercie minął Pamiętaj, że zamówienia złożone w weekend mogą być realizowane nieco dłużej. Jeśli Sprzedawca...

Opinie o sprzedawcach

Na platformie wszystko.pl kupujący może po złożonym zamówieniu  wystawić sprzedawcy opinię (opinia potwierdzona zakupem). To znaczy, że kupujący, aby dodać opinię o sprzedawcy, musi być zalogowany i może ocenić tylko tego sprzedawcę, u którego złożył zamówienie....

Dostawa

Nieodłącznym elementem zakupów on-line jest wybór formy dostawy produktów. W tym zakresie istotne są trzy czynniki: cena przesyłki, wybór przewoźnika oraz czas dostawy. Kupujący na platformie ma możliwość skorzystania z wielu opcji dostawy. Metody dostawy oraz ich...

Kontakt ze sprzedawcą

Dokonując zakupów, możesz mieć potrzebę dopytania Sprzedawcy o szczegóły produktu, dlatego w kilku miejscach znajdziesz jego dane kontaktowe. Po otwarciu oferty, w dolnej sekcji, pod parametrami, znajduje się belka z informacjami o sprzedawcy. Możesz na niej wybrać...

Bezpieczeństwo konta – dobre praktyki

Na wszystko.pl staramy się zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń bezpieczeństwa czy prób przejęcia Twoich danych. Przygotowaliśmy dla Ciebie listę dobrych praktyk, które zalecimy wdrożyć i stosować, by zapewnić bezpieczeństwo swojego konta. Utwórz unikalne hasło...

Rejestracja i logowanie

Jak założysz konto indywidualne na platformie?Jeśli jesteś osobą prywatną i chcesz założyć konto na platformie wybierz konto indywidualne. W tym celu wejdź na stronę rejestracji. Krok 1. Wybierz Konto indywidualne i wypełnij niezbędne pola: adres e-mail, hasło, imię...

Bezpieczne zakupy

Kupujesz od zweryfikowanych firmNa wszystko.pl sprzedawać mogą jedynie przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w Polsce. Sprzedaży nie mogą prowadzić osoby fizyczne ani prowadzące nierejestrowaną działalność gospodarczą. Każdy sprzedawca, aby zyskać...

Jak kupować?

Korzyści z zakupu na wszystko.plMożliwość dokonywania zakupów to podstawowa funkcjonalność platformy typu marketplace, jaką jest wszystko.pl. Co więcej, na platformie masz możliwość przeglądania ofert różnych sprzedawców w ramach interesującego Cię produktu. Możesz...

Sortowanie produktów na wszystko.pl

Sortowanie ofert pozwala Ci szybko i wygodnie znaleźć najlepiej dopasowane do Twoich preferencji produkty. Opcję sortowania znajdziesz na stronie z wynikami wyszukiwania – nad listą produktów. Domyślnie na wszystko.pl wyświetlamy Ci listę ofert, które naszym zdaniem...

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym zespołem
Centrum pomocy wszystko.pl

pomoc@wszystko.pl